و که چشمات خیلی قشنگه رنگ چشمات خیلی عجیبه
تو که این همه نگاهت واسه چشمام گرم و نجیبه
میدونستی که چشات شکل یه نقاشیه که تو بچگی میشه کشید
میدونستی یا نه؟ میدونستی یا نه
و که چشمات خیلی قشنگه رنگ چشمات خیلی عجیبه
تو که این همه نگاهت واسه چشمام گرم و نجیبه
میدونستی که چشات شکل یه نقاشیه که تو بچگی میشه کشید
میدونستی یا نه؟ میدونستی یا نه
سرویس فضای مجازی پارسینه با رصد شبکه های اجتماعی و فضای مجازی هزاران بازخورد مردمی از مناظره جنجالی دهم خرداد 1392 را برای مخاطبان خویش جمع آوری کرده است.
گفتنی است نام ها و حواشی زائد در این مطالب حذف شده اند تا زمینه داوری بدون پیش فرض برای مخاطبان عزیز فراهم شود:
در پی انتقاد برخی کاندیداهای حاضر در مناظره به سوالات تستی مجری برنامه و تنها دقایقی بعد از اتمام مناظره ، اولین پیامک طنز در این باره منتشر شد که نشان دهنده طبع ظریف و شوخ ایرانی هاست:
دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ
( جهت دریافت هر آلبوم در یک فایل زیپ بر روی نام هر یک از آلبوم ها کلیک کنید )
ما شقایق های باران خورده ایم
سیلی ناحق فراوان خورده ایم
ساقه ی احساسمان خشکیده است
زخمها از تیغ و طوفان خورده ایم
تا چه بوده قبل از این تقصیرمان
تا چه باشد بعد از این تقدیرمان....
در دين زرتشتي تعدد زوجات روا نيست و گفته شده همانگونه که يک زن نميتواند در يک زمان بيش از يک شوهر داشته باشد مرد نيز نميتواند در آن واحد دو يا چند زن داشته باشد. اختيار زن دوم در شرايطي خاص و سخت که در آيين نامه زرتشتيان آمده جايز است نظيراينکه زن اول فوت شده باشد.. در ايران باستان تنها در صورتي فرد زرتشتي ميتوانست با وجود زن اول زن ديگر اختيار کند که زن اول به تشخيص پزشک عقيم بوده و خود موافقت خويش را براي اين کار اعلام کند و رضايت داشته باشد هدف از اين عمل نيز بقا نسل و پرورش فرزنداني نيک براي دين و دنياست.
در مورد انواع پيوند زناشويي در ايران باستان گفتني است که زن و مرد زرتشتي به 5 صورت و تحت عناوين پادشاه زن- چاکر زن- ايوک زن- ستر زن- خودسر زن پيوند زناشويي ميبستند که هر يک جداگانه به شرح زير است:
یکی از فامیلامون رفته بود هند تو مهمونی از خاطرات هند رفتنش داشت واسه ما میگفت: تو هند خیلی به ما احترام میذاشتن، بعضیاشون انگار داشتن ما رو می پرستیدن
یهو لامصـــب وسط خاطره گفتنش پدر بزرگم گفت : آره هندیا اکثریتشون گاو پرستن :))))
ببین داداش ، مارو از اینترنت ملی نترسون ، ما از بچه های کانکشنهای ۲کیلو بایتیم، با همین سرعتا عاشق شدیم ، عصبانی هم شدیم ، وبلاگ هم داشتیم ، دانشجو هم بودیم . آره داداش . اینترنت، نفت نیست ملی بشه بخوریدش!!
اگر به همسر و دوام زندگی زناشویی خود علاقمند هستید، بد نیست این نکات را به خاطر بسپارید:
۱ – کم توقع باشیم؛ از همسرمان آن قدر انتظار داشته باشیم که بتواند به انتظارات پاسخ دهد.
۲ – گذشت کنید؛ مطمئنا زندگی بدون خطا نیست و هر کدام از ما دچار اشتباهاتی می شویم و با گذشت می شود زندگی شیرین تری داشت.
1.آیا میدانید که .... یك چهارم استخوان های بدن، در پا قرار دارد؟!.
2.آیا میدانید که .... رشد كودك در بهار بیشتر است؟!.
3.آیا میدانید که .... حلزون ها میتوانند سه سال بخوابند؟!.
4.آیا میدانید که .... شتر مرغ در 3دقیقه، 95لیتر آب میخورد؟!.
زن یعنی نـاز … مرد یعنی نیــاز …
مرد یعنی غرور ، زن یعنی شکست غرور …
مرد یعنی باید ، زن یعنی شاید …
مرد یعنی بودن ، زن یعنی فنا …
مرد یعنی دیدن ، زن یعنی چشم فرو بستن …
مرد یعنی دم ، زن یعنی باز دم …
مرد یعنی منطق ، زن یعنی احساس …
مرد یعنی حکومت ، زن یعنی اطاعت …
…
مرد یعنی سخاوت ، زن یعنی صداقت …
مرد یعنی رهایی، زن یعنی تسلیم …
مرد یعنی شرافت ، زن یعنی نجابت …
مرد یعنی خشونت ، زن یعنی لطافت …
مرد یعنی غیرت ، زن یعنی عزت …
مرد یعنی من ، زن یعنی ما…
مرد یعنی صلابت ، زن یعنی قداست …
مرد یعنی پیمودن ، زن یعنی صبوری …
مرد یعنی اکنون ، زن یعنی فردا …
مرد یعنی ساختن ، زن یعنی سوختن …
مرد یعنی دلدار ، زن یعنی دلداده …
مرد یعنی خواستن ، زن یعنی کاستن …
مرد یعنی ربودن ، زن یعنی کشش …
مرد یعنی بیارام ، زن یعنی بیاسای …
مرد یعنی یک جرعه هوس ، زن یعنی جام لبریز نفس …
مرد یعنی سالار ، زن یعنی ره سپرده به دامان یار …
مرد یعنی نیمی از وجود ، زن یعنی نیمه دیگر …
و اما با اینهمه معانی بی انتهای دشت آشنایی ،
مرد یعنی انسان یعنی دریای احساس یعنی دوست داشتن جاودانه
یعنی تکیه گاه وجود یعنی آرامترین خلقت …
و زن یعنی آرامگاه خلقت یعنی از سر تا پای ایثار
و مرد یعنی واژه ی غیرت و مردانگی یعنی هستن ، شدن و گشتن
و زن یعنی مهر و وفای بی کرانه یعنی انس و صفای خالصانه
یعنی امید بخش روزهای آینده یعنی همراه و همدم تنهایی ها و غربت
و همسفر راه پررمزو راز زندگی و
و مرد یعنی تنها یک واژه و آنهم مرد…
و زن یعنی تنها یک واژه و آنهم
عشـق …
تعداد صفحات : 15